Thursday, September 17, 2009

ni la my dream car...tah bile tah nk dpt pkai kete ni...penin tol pale if mmikirkannyer........aduzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.....if dpt kete ni mmg x tdo mlm beb....hahaha...aku pon xtau la nape aku sgt obses ngan evo car ni...hmmmmmmmmmm aku pon xtau la nk ckp cmne...aku target b4 aku kawen aku nk pkai evo9...hahaha...tp if evo9 x dpt evo7 pon jdi la...hahaha...minta2 de la rezeki yg lbey bnyk akn dtg...amin...tpkan if aku pkai kete ni mst tunang aku mkin jeles ngan aku...hahaha...mst dye ingt aku ni nk cri pmpuan pkai kete impian aku ni...aku tau sgt pmikiran tunang aku ni...hahaha...jgn mara ye pina oi...i terpakse ngumpat u k...bkn pe...kenyataan...hahaha...so dpendekkan cite aku arap u all doakan la ye...arap2 tmakbol la impian i ni...hahaha...b4 nk abeskan cite ni,,,setiap org mst de impian kan...so kene la brusaha utk mncapai impian tu k...insyaallah...


No comments:

Post a Comment